ضرورت استفاده از ظرفیتهای رسانهای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
به گزارش نسیم دانلود ضرورت استفاده از ظرفیتهای رسانهای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
به گزارش خبرگزاری نسیم دانلود، علیرضا بایرام زاده روز پنجشنبه در جلسه کمیته فنی بازاریابی و تبلیغات با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیتهای رسانهای برای معرفی ظرفیتهای گردشگری استان به گردشگران خارجی، اظهار کرد: بازاریابی با کمک تبلیغات رسانهای برای رشد صنعت گردشگری استان مهم بوده و باید از ظرفیتهای رسانهای در کشورهای هدف گردشگری و همچنین نحوه حضور رسانههای استانی در این کشورها برای معرفی هرچه بهتر جاذبههای گردشگری آذربایجانشرقی استفاده کرد.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه تحولی صنعت گردشگری در آذربایجان شرقی، استفاده از ظرفیتهای رسانهای با مشارکت و محوریت بخشهای خصوصی و برگزاری رویدادهایی نظیر جشنوارههای بینالمللی حائز اهمیتی بوده که در این جلسه به تصویب رسید.
بایرام زاده گفت: در راستای تحقق هدف، افزایش رویدادهای گردشگری با کشورهای هدف گردشگری، برنامههایی همچون برگزاری ۸۰ جشنواره گردشگری داخلی، برگزاری نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایعدستی در نسیم دانلودماه سال جاری و حضور توانمند در نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران، با محوریت جذب گردشگران خارجی در دستور کار معاونت گردشگری آذربایجانشرقی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: کشورهای هدف گردشگری برای استان آذربایجانشرقی کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان، جمهوری ارمنستان، روسیه، ترکیه، چین، عراق و کشورهای اروپایی است اما محدودیتی در معرفی استان وجود نداشته و هدف نهایی معرفی جاذبههای گردشگری کمنظیر استان در ابعاد جهانی است.